![](https://selefais.gr/wp-content/uploads/2021/07/b136738.jpg)
Κριτήριο αξιολόγησης των γνώσεων για τον γραπτό λόγο – Για παιδιά ηλικίας 4 έως 7 ετών
€30.57 €27.51
Εξαντλημένο
Βάρος | 0.450 kg |
---|---|
Σελίδες |
88 |
Εκδότης | |
Έτος κυκλοφορίας | |
Συγγραφέας |
Marie M. Clay (Συγγραφέας)
Η Marie M. Clay (1926-2007), εκπαιδευτική ψυχολόγος και μία από τις πλέον γνωστές ερευνήτριες στον χώρο της εκπαίδευσης, ήταν καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Auckland στην Νέα Ζηλανδία. Το πλούσιο επιστημονικό έργο της είναι επικεντρωμένο στον τρόπο με τον οποίο τα μικρά παιδιά κατακτούν τον γραπτό λόγο. Οι ιδέες της και οι απόψεις της ανέτρεψαν τις διδακτικές πρακτικές στη σχολική τάξη και ανέδειξαν τη σημασία της έγκαιρης αντιμετώπισης των παιδιών που δυσκολεύονται να μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν.
Ευφημία Τάφα (Συγγραφέας)
Η Ευφημία Τάφα σπούδασε στη Σχολή Νηπιαγωγών Καλλιθέας και στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, έκανε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (Master in Special Education) καθώς και το διδακτορικό της (Ph. D. in Education) στο Πανεπιστήμιο Wales, College of Swansea. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Προσχολικής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με το University of Wales, Swansea ως Associated Tutor. Δίδαξε στη ΣΕΛΔΕ Αθηνών, στο ΜΔΔΕ και στο ΠΕΚ Αθήνας. Στο επιστημονικό συγγραφικό της έργο περιλαμβάνεται το βιβλίο “Τεστ Ανίχνευσης της Αναγνωστικής Ικανότητας”.
Ευφημία Τάφα (Μεταφραστής)
Η Ευφημία Τάφα σπούδασε στη Σχολή Νηπιαγωγών Καλλιθέας και στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, έκανε τις μεταπτυχιακές της σπουδές (Master in Special Education) καθώς και το διδακτορικό της (Ph. D. in Education) στο Πανεπιστήμιο Wales, College of Swansea. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Προσχολικής Παιδαγωγικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης. Συνεργάζεται με το University of Wales, Swansea ως Associated Tutor. Δίδαξε στη ΣΕΛΔΕ Αθηνών, στο ΜΔΔΕ και στο ΠΕΚ Αθήνας. Στο επιστημονικό συγγραφικό της έργο περιλαμβάνεται το βιβλίο “Τεστ Ανίχνευσης της Αναγνωστικής Ικανότητας”.