CineScience
Θάλεια Δραγώνα
ISBN-13:
978-960-01-1571-0
Categories Καλές Τέχνες, Κινηματογράφος / Τηλεόραση, Κοινωνικές επιστήμες, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης / Εμπόριο / Επικοινωνίες / Μεταφορές / Τουρισμός
€25.00 Original price was: €25.00.€22.50Η τρέχουσα τιμή είναι: €22.50.
Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας
Βάρος | 0.722 kg |
---|---|
Σελίδες |
385 |
Εκδότης | |
Έτος κυκλοφορίας | |
Συγγραφέας |
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
ΠΡΟΣΩΠΑ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Περιέχονται τα κείμενα:
– Παναγιώτης Γ. Κιμουρτζής, “Εισαγωγή στο CineScience: Επιστήμη, εκπαίδευση, κινηματογράφος”
1. Ταινίες μέσα από τον φακό της επιστήμης
– Γιώργος Β. Δερτιλής, “Μυθιστόρημα, ιστορία, κινηματογράφος: “Ο Γατόπαρδος” (για την ταινία “Il gattopardo/ Ο Γατόπαρδος”, 1963, του Luchino Visconti)”
– Τάσος Γιαννίτσης, “Η απελευθέρωση του Προμηθέα: το τέλος του Διαφωτισμού; (για την ταινία “Children of Men”/ “Τα παιδιά των ανθρώπων”, 2006, του Alfonso Cuaron)”
– Αντιγόνη Λυμπεράκη, “Ανεργία και φύλο: εργασιακοί μετασχηματισμοί και κοινωνικές ανατροπές” (για την ταινία “The Full Monty”/ “Άνδρες με τα όλα τους”, 1997, του Peter Cattaneo)”
– Θάλεια Δραγώνα, “Συναντώντας την εθνοπολιτισμική διαφορά” (για την ταινία “Entre les murs”/ “Ανάμεσα στους τοίχους”, 2008, του Laurent Cantet)
– Άννα Φραγκουδάκη, “Ανάμεσα στους τοίχους” (για την ταινία “Entre les murs”/ “Ανάμεσα στους τοίχους”, 2008, του Laurent Cantet)
– Σπύρος Ράσης, “Από την πολιτική απάθεια στην πολιτική ριζοσπαστικοποίηση: η γενιά του 1960 και το κίνημα της αμερικανικής νεολαίας” (για την ταινία “Easy Rider”/ “Ξένοιαστος καβαλάρης”, 1969, του Dennis Hopper)
– Σταύρος Β. Θωμαδάκης, “Κρίση, αγορές και κατασκευή ελπίδων: Κλέφτες ποδηλάτων” (για την ταινία “Ladri di biciclette”/ “Κλέφτες ποδηλάτων”, 1948, του Vittorio de Sica
– Φραγκίσκος Καλαβάσης, “Μαθηματική σκέψη και κοινωνικές αναπαραστάσεις: η αδύνατη περιγραφή της πολυπλοκότητας” (για την ταινία “Il Mostro”/ “Το τέρας”, 1994, του Roberto Benigni)
– Θάνος Βερέμης, “Ιστορία και Μνήμη (για την ταινία “L’ America”, 1994, του Gianni Amelio)
– Ιωάννα – Σαπφώ Πεπελάση, “Lifestyle, σύγκρουση και το αμερικανικό όνειρο” (για την ταινία “Zabriskie Point”, 1970, του Michelangelo Antonioni)
II. Ιστορία και κινηματογράφος
– Γιώργος Κόκκινος, “Ο φασισμός, ο εθνικοσοσιαλισμός και το Ολοκαύτωμα στη δημόσια σφαίρα και τον κινηματογράφο: ενδεικτικές περιπτώσεις”
– Έλλη Λεμονίδου. “Εθνική ταυτότητα και κινηματογράφος στη μεταπολεμική Γαλλία”
ΙΙΙ. Επίμετρο
– Παναγιώτης Γ. Κιμουρτζής, “Μάθηση: λέξεις και εικόνες”
ΠΡΟΣΩΠΑ