Social Media Marketing – Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων (4η Έκδοση)
Tracy L. Tuten
ISBN-13:
978-960-531-506-1
Categories Κοινωνικές επιστήμες, Μάνατζμεντ / Μάρκετινγκ
Tags Atermon, Import
€37.00 Original price was: €37.00.€33.30Η τρέχουσα τιμή είναι: €33.30.
Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας
Βάρος | 0.876 kg |
---|---|
Σελίδες |
528 |
Εκδότης | |
Έτος κυκλοφορίας | |
Συγγραφέας |
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
ΠΡΟΣΩΠΑ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η ενημερωμένη έκδοση του Social Media Marketing (SMM) που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Δίαυλος
Το πιο επιτυχημένο διεθνώς διδακτικό εγχειρίδιο στον τομέα του SMM
Βραβείο: ΤΑΑ Textbook Excellence Award (Textbook & Academic Authors Association)
Ενημερωμένες μελέτες περίπτωσης μεταξύτων οποίων: TikTok, LEGO, Nespresso, Puma
Παρουσιάζει όλες τις πρόσφατες εξελίξεις στην έρευνα και πρακτικές του SMM
ΠΡΟΣΩΠΑ
Tracy L. Tuten (Συγγραφέας)
Μαρία Παπαϊωάννου (Μεταφραστής)
Ανδρέας Ευαγγελάτος (Επιμέλεια)
Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό και στέλεχος του Εργαστηρίου Επιχειρησιακής Επικοινωνίας του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.