Κάθε μέρα εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να πείσουν κάποιον να αγοράσει κάτι προκειμένου να εξασφαλίσουν ένα εισόδημα. Αν σκάψει κανείς πιο βαθιά, θα ανακαλύψει μια αναπάντεχη αλήθεια.
Είμαστε όλοι πωλητές (ναι, κι εσύ)! Είτε προσπαθούμε να προωθήσουμε μια ιδέα σε μια συνάντηση, είτε να πείσουμε έναν επενδυτή να χρηματοδοτήσει την επιχείρησή μας, είτε να εμπνεύσουμε τα παιδιά μας να είναι καλύτεροι μαθητές… Μας αρέσει δεν μας αρέσει, είμαστε όλοι πωλητές!
Το καινοτόμο βιβλίο του Daniel H. Pink προσφέρει μια φρέσκια ματιά στην τέχνη και την επιστήμη των πωλήσεων. Με τη συνδρομή των κοινωνικών επιστημών, ο Pink αποκαλύπτει γιατί οι εξωστρεφείς δεν είναι οι πιο αποτελεσματικοί πωλητές, γιατί σε μια διαπραγμάτευση δεν έχει νόημα να προσπαθούμε να αλλάξουμε την άποψη της άλλης πλευράς και πώς μπορούμε να συνδεόμαστε αληθινά με τους άλλους.
Παράλληλα, ο Pink περιγράφει έξι νέες στρατηγικές «γρήγορης πώλησης», τρεις κανόνες για να καταλαβαίνεις καλύτερα τη θέση του ανθρώπου που έχεις απέναντί σου και πέντε εργαλεία για να επικοινωνείς πιο πειστικά.
Το Είμαστε όλοι πωλητές είναι ένα οξυδερκές και χρήσιμο βιβλίο – ένα βιβλίο που θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο και όσα κάνεις στη δουλειά και στο σπίτι.
Daniel H. Pink (Συγγραφέας)
Ο Daniel H. Pink είναι συγγραφέας του βιβλίου A Whole New Mind, που επί μακρόν συγκαταλέγεται στις λίστες ευπώλητων των New York Times και της Wall Street Journal και έχει μεταφραστεί σε είκοσι τέσσερις γλώσσες. Έχει γράψει ακόμα δύο bestseller, τα The Adventures of Johnny Bunko και Free Agent Nation, και έχει συνεργαστεί με τους New York Times, το Harvard Business Review, το Fast Company και το Wired.
Δίνει, επίσης, διαλέξεις σχετικά με τoν οικονομικό μετασχηματισμό και το νέο εργασιακό περιβάλλον σε επιχειρήσεις, επαγγελματικές ενώσεις και πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο.
Zει με την οικογένειά του στην Ουάσινγκτον.
Ο Pink καλεί τους αναγνώστες του να επικοινωνούν μαζί του στο dhp@danpink.com.
Γιάννης Βραδέλης (Μεταφραστής)